duminică, 18 februarie 2018

Brioșe aurii

Recunosc: când am o jucărie nouă o folosesc, mai ales în prima lună, cât pot de des. Așa se întâmplă și cu tava de brioșe cumpărată nu cu mult timp în urmă.

Astăzi am pus-o la muncă de dimineață. Ingredientul principal: oul. Ingrediente secundare: după gustul fiecăruia. Eu am folosit: ceapă, măsline, șuncă de curcan, brânză de oaie veche, coriandru măcinat, sare

Pregătirea este simplă:
  • se separă albușul de gălbenuș
  • se toacă mărunt celelalte ingrediente
  • se bate albușul spumă, adăugând un praf de sare (ca să iasă brioșa pufoasă)
  • se amestecă toate ingredientele
Prepararea e cea deja știută de la celelalte rețete de brioșe:
  • ungeți formele de brioșe cu ulei (eu folosesc un pulverizator)
  • puneți compoziția (dintr-un ou ies 2-3 brioșe; depinde și de celelalte ingrediente)
  • coaceți la 180 de grade pentru 15 de minute
Poftă bună! Constituie un mic dejun delicios împreună cu roșii, ridichii, ardei, pâine prăjită cu unt (presărată cu sare neagră) și un ceai de tei (cu ghimbir și lămâie).



Niciun comentariu: